一盆喧嚣的茉莉

段子手。黄少天本命。

每人一首伤心情歌(人话版)

介于某两只天使控诉我欺负人,还是试着翻译一个信达雅的版本上来(语法不准啥的不许告诉我

让大家体会一下人物感情(这真的是一个完整的故事啊你们都不好奇嘛!

附带小周那首歌的链接~真的很好听哦~

戳我


叶黄-

I won't forget the way you're kissing

你亲吻的样子如此迷人,让我无法忘怀

the felling's so strong

那感觉如此强烈

were lasting for so long

环绕着不肯离去,就像我的爱

——《that's why you go away》


周黄-

But if you wanna cry,Cry on my shoulder

若你想要哭泣,将泪水留在我的肩头

If you need someone who cares for you

无论你是否在乎,给予你温暖的人是谁

If you"re feeling sad your heart gets colder

别再因为悲伤而浑身颤抖

Yes I show you what real love can do

只要你要,只要我有

——《cry on my shoulder》


王黄-

Wherever you go, whatever you do

去往何处,追求何物

I will be right here waiting for you

我不需要关心,只在原地等你

Whatever it takes

Or how my heart breaks

你无须看到我受伤的心

I will be right here waiting for you

只要知道,我只在原地等你

——《right here waiting》


喻黄-

I will always love you

I will always love you

I will always love you

I will always love you

I will always love you

我永远爱你

——《I will always love you》


黄少天-?

I never had a dream come true

Till the day that I found you

你是我成真的梦想

Even though I pretend that I moved on

我对离别装作毫不在意

You'll always be my baby

却深深知道,我依然爱着你

I never found the words to say

我第一次感到无言可说

You're the one I think about each day

唯有每天不停地思念你

And I know no matter where life takes me to

无论命运将我带往哪儿去

A part of me will always be with you

我的心都永远留在你身边,那是我的原地

——《never had a dream come ture》


下次搞个欢乐版

评论(14)

热度(45)